Řídicí jednotky motoru
Řídicí jednotky motorů tvoří zcela jistě nejpočetnější skupinu dílů, které nám zákazníci posílají do opravy. Je to dáno určitě tím, že již hodně dávno je takováto jednotka na rozdíl od ostatních instalována v každém automobilu. Jejich poruchy nám obvykle zásadním způsobem komplikují jízdu, nezřídka nám ji vůbec ani neumožní.
Vzhledem k množství a různorodosti možných příčin závad evidujeme u řídicích jednotek motoru nejvyšší procento těch, které se nám vrací neopraveny z důvodu nenalezení žádné závady. Prostě řídicí jednotka motoru je v pořádku a příčina závady leží někde jinde. Proto je vhodné věnovat velkou pozornost důkladnému otestování dílu v odborném servisu před jeho zasláním do opravy. I zde je obvykle velmi dobrý poměr mezi cenou nového dílu a jeho opravou.
Oprava řídící jednotky Fiat Group IAW.5NF
11 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Vadný signál od škrticí klapky. Modely: Fiat Doblo 1.6 2000-2010 Fiat...
Oprava řídící jednotky motoru Ford EEC-V
9 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Modely: Courier 1.4, 1.6 1992-2002...
Oprava řídící jednotky motoru Opel PSG5
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Vozidlo nestartuje. Výpadky při běhu motoru. Motor nemá výkon. Chybové kódy p1220, p1335,...
Oprava řídící jednotky turba Ford
9 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Motor nemá výkon. Špatná až žádná funkce turba. Modely: Mondeo 2006-2012...
Oprava řídící jednotky motoru VAG EDC16U1
12 490,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Auto nestartuje. Řídicí jednotka nekomunikuje. Chyba vstřikovací trysky. Modely:...
Oprava řídící jednotky motoru Opel HDRC, Multec S(F) & S-V4
11 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Nefunguje nastavení vstřikovacích trysek. Nefunguje ovládání...