Řídicí jednotky motoru - strana 2/23
Řídicí jednotky motorů tvoří zcela jistě nejpočetnější skupinu dílů, které nám zákazníci posílají do opravy. Je to dáno určitě tím, že již hodně dávno je takováto jednotka na rozdíl od ostatních instalována v každém automobilu. Jejich poruchy nám obvykle zásadním způsobem komplikují jízdu, nezřídka nám ji vůbec ani neumožní.
Vzhledem k množství a různorodosti možných příčin závad evidujeme u řídicích jednotek motoru nejvyšší procento těch, které se nám vrací neopraveny z důvodu nenalezení žádné závady. Prostě řídicí jednotka motoru je v pořádku a příčina závady leží někde jinde. Proto je vhodné věnovat velkou pozornost důkladnému otestování dílu v odborném servisu před jeho zasláním do opravy. I zde je obvykle velmi dobrý poměr mezi cenou nového dílu a jeho opravou.
Oprava řídící jednotky motoru MAN EDC-7
14 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Zcela nefunkční. Řídicí jednotka nekomunikuje. Porucha ovládání zapalovací cívky. Nefunguje...
Oprava řídící jednotky Fiat Group 59F
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Různé chybové kódy zapalovací cívky. Modely:...
Oprava řídící jednotky motoru Ford PSG5 (EDU von VP30/ VP44)
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Vozidlo nestartuje. Výpadky při běhu motoru. Motor nemá výkon. Chybové kódy p1564 & p1664....
Oprava řídící jednotky motoru PSA SID801
11 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Různé chyby. Modely: Citroën Berlingo 2.0HDI 1997-2005 Citroën C4 2.0HDI...
Oprava řídící jednotky turba VAG
9 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Motor nemá výkon. Špatná až žádná funkce turba. Modely: Audi A4 2006-2012...
Oprava řídící jednotky motoru Opel Simtec 71
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Nefunguje nastavení vstřikovacích trysek. Nefunguje ovládání...