Řídicí jednotky motoru Mitsub. Electr.
Řídicí jednotky motorů tvoří zcela jistě nejpočetnější skupinu dílů, které nám zákazníci posílají do opravy. Je to dáno určitě tím, že již hodně dávno je takováto jednotka na rozdíl od ostatních instalována v každém automobilu. Jejich poruchy nám obvykle zásadním způsobem komplikují jízdu, nezřídka nám ji vůbec ani neumožní.
Vzhledem k množství a různorodosti možných příčin závad evidujeme u řídicích jednotek motoru nejvyšší procento těch, které se nám vrací neopraveny z důvodu nenalezení žádné závady. Prostě řídicí jednotka motoru je v pořádku a příčina závady leží někde jinde. Proto je vhodné věnovat velkou pozornost důkladnému otestování dílu v odborném servisu před jeho zasláním do opravy. I zde je obvykle velmi dobrý poměr mezi cenou nového dílu a jeho opravou.
Oprava řídící jednotky motoru Suzuki Samurai, Vitara
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Nefunguje nastavení vstřikovacích trysek. Imobilizér se...
Oprava řídící jednotky motoru Mitsubishi (černý kryt)
9 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Nefunguje nastavení vstřikovacích trysek. Nefunguje ovládání...
Oprava řídící jednotky motoru Suzuki Allo, Samurai, Vitara
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Nefunguje nastavení vstřikovacích trysek. Modely:...
Oprava řídící jednotky motoru Mitsubishi 54-Pins
6 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Chybové hlášení v proudovém obvodu 5-V. Chybové hlášení týkající se senzorů TPS, MAP a motorku...
Oprava řídící jednotky motoru Mitsubishi 62-Pins
9 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Chybové hlášení v proudovém obvodu 5-V. Chybové hlášení týkající se senzorů TPS, MAP a motorku...