Řídicí jednotky motoru Magneti Marelli
Řídicí jednotky motorů tvoří zcela jistě nejpočetnější skupinu dílů, které nám zákazníci posílají do opravy. Je to dáno určitě tím, že již hodně dávno je takováto jednotka na rozdíl od ostatních instalována v každém automobilu. Jejich poruchy nám obvykle zásadním způsobem komplikují jízdu, nezřídka nám ji vůbec ani neumožní.
Vzhledem k množství a různorodosti možných příčin závad evidujeme u řídicích jednotek motoru nejvyšší procento těch, které se nám vrací neopraveny z důvodu nenalezení žádné závady. Prostě řídicí jednotka motoru je v pořádku a příčina závady leží někde jinde. Proto je vhodné věnovat velkou pozornost důkladnému otestování dílu v odborném servisu před jeho zasláním do opravy. I zde je obvykle velmi dobrý poměr mezi cenou nového dílu a jeho opravou.
Oprava řídící jednotky Fiat Group IAW.5NF
11 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Vadný signál od škrticí klapky. Modely: Fiat Doblo 1.6 2000-2010 Fiat...
Oprava řídící jednotky Fiat Group 59F
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Různé chybové kódy zapalovací cívky. Modely:...
Oprava řídící jednotky motoru PSA 1AP
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Nefunguje nastavení vstřikovacích trysek. Imobilizér se...
Oprava řídící jednotky motoru VAG IAW 4MV / 4LV
11 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Vadný signál od škrtící klapky. Modely:...
Oprava řídící jednotky motoru PSA 48P
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Různé chyby. Modely: Citroën Berlingo 2.0 2001-2004 Citroën C2 1.1...
Oprava řídící jednotky motoru PSA 8P
10 990,- Kč
včetně DPH
Nejčastější závady
Porucha ovládání zapalovací cívky. Nefunguje nastavení vstřikovacích trysek. Nefunguje ovládání...