Upozornění!

Pro správný průběh objednávky a běh webu, prosím použijte internetový prohlížeč Google Chrome. Prohlížeč spustíte poklepáním na ikonu na Vaší ploše. Pokud prohlížeč nemáte nainstalovaný, stáhněte si jej ZDE

Objednané opravy

0 ks produktů

za 0 ,- Kč

Zobrazit opravu

Hledat


úvodní Časté dotazy


Časté dotazy

Důležité desatero - obchodní a technické informace

 

1. Jak objednat opravu?

Díly pro Vás opravujeme na základě Vaší objednávky. Vyhledejte v našem katalogu opravu elektronické jednotky a vložte ji do košíku, následně prosím vyplňte objednávkový formulář opravy a dokončete objednávku. Objednávku zpracujeme v nejbližším možném termínu. 

 2. Jak předat díl do opravy?

Dobře očištěné a odmaštěné díly nám můžete do opravy předat buď osobně na adrese Ing. Miloš Lustig, Vinohradská 170, 130 00 Praha 3 nebo na tutéž adresu je zaslat prostřednictvím České pošty nebo kterékoliv ze zásilkových služeb (PPL, DHL, TNT, a mnoho dalších).

Při zasílání dílů dbejte na precizní zabalení dílů, které nám posíláte, škody vzniklé během přepravy k nám hradit nemůžeme. Doporučujeme proto i přiměřené pojištění každé zásilky.  

 3. Jak dlouho oprava trvá?

Opravy všech dílů jsou prováděny v laboratořích firmy ACTRONICS přímo v Holandsku. Standardní doba opravy je 3 - 4 pracovní dny. K tomu je třeba přidat nějaký čas na dopravu dílu do a z Holandska. Díly do opravy zasíláme dle potřeby i 3x týdně. Celková doba opravy je tedy cca 10 dní. Výjimku tvoří státní svátky u nás v ČR nebo v Holandsku, které mohou tento harmonogram narušit. U nás je díly možno vyzvednout buď osobně, nebo Vám je zasíláme na Vaše přání prostřednictvím PPL, takže u Vás v ČR budou následující den, na Slovensku obvykle za 2 - 3 dny.

     Na Vaše přání zajistíme ve zcela mimořádných případech také individuální expresní dopravu dílů tam i zpět. Cena za zpáteční dopravu se potom odvíjí od váhy dílu a začíná obvykle cca na 4.500,- Kč včetně DPH.

 4. Kolik bude oprava stát?

Na našich webových stránkách naleznete u všech dílů základní cenu za jejich generální opravu, která je uvedena včetně DPH. Pro naše zákazníky z řad servisů můžeme poskytnout z těchto cen slevu na základě skutečně zrealizovaného množství zakázek. Proto je dobré se zaregistrovat zde.

Uvedené ceny za opravy jsou konečné, včetně vnitrostátní dopravy na Vámi udanou adresu v objednávce. Faktura je vždy přiložena k dodávce dílu.

Pro případ úpravy cen dodavatelem, kurzových výchylek nebo úprav cen dopravci si vyhrazujeme právo ceny oprav aktualizovat.

 5. Jak dostanu díl po opravě zpět?

Díly po opravě je možné si převzít osobně na adrese Ing. Miloš Lustig, Vinohradská 170, 130 00 Praha 3 nebo Vám je zašleme prostřednictvím PPL. V případě osobního převzetí je lépe předem zatelefonovat a domluvit termín.

 6. Jakým způsobem probíhá platba? 

Nevyžadujeme od Vás žádné zálohy. Platby přijímáme při osobním převzetí dílu po opravě v hotovosti, nebo při předání dílu prostřednictvím PPL dobírkou.

 7. Je na opravu nějaká záruka?

Na provedené opravy poskytujeme záruku v trvání 24 měsíců, tedy stejnou, jakou má díl nový.

8. Lze předem poznat, že díl se nedá opravit?

Částečně ano. Na základě našich dlouhodobých zkušeností je téměř zbytečné zasílat do opravy díly, které jsou evidentně poškozeny působením vody nebo ohně, mechanicky poškozené nebo díly, u nichž je nade vší pochybnost zřejmé, že se neúspěšně o jejich opravu pokoušel již někdo před námi.

Přestože se v maximální možné míře snažíme eliminovat neúspěšné opravy, lze u dílu, který nejeví známky poškození uvedené v odstavci výše, jen těžko predikovat, jak oprava dopadne. Důležité je díl zodpovědně otestovat a prověřit na vozidle, zda závada je opravdu právě v tomto dílu. 

 9. Může  se díl z Holandska vrátit neopravený?

Ano, může. Úspěšnost oprav velmi pečlivě sledujeme.  Dlouhodobě se nám pohybuje  mezi 70-80%. Z podstaty věci vyplývá, že není možné opravit díly všechny. Pokud není díl v Holandsku opraven, bývají pro to obvykle následující důvody:

             9.1  V dílu nebyla žádná vada nalezena a závada je tedy jinde ve vozidle (nejčastější jev)

             9.2  Vada sice nalezena byla, ale nelze ji odstranit (stává se poměrně zřídka)

             9.3  Díl je vizuálně stejný, jako díl, který máme v nabídce, ale vnitřně se liší (není moc časté)

             9.4  Díl je poškozený - viz bod 8.

             9.5  Jiný důvod

V případě, že se na základě otestování řídicí jednotky v Holandsku zjistí některá ze skutečností uvedených v bodech 9.1 - 9.5, nebude Vám cena za opravu dílu vůbec účtována. Vyúčtujeme Vám paušálně pouze náklady na otestování Vašeho dílu a na jeho dopravu do Holandska a zpět v úhrnné výši 1.800,- Kč bez DPH pro osobní automobily a motocykly a 2.000,- Kč bez DPH pro nákladní automobily, autobusy, zemědělské a stavební stroje, vodní a sněžné skůtry a další výše neuvedená motorová vozidla.

 10. Nenašli jste Váš poškozený díl v naší nabídce?

Pro elektronické komponenty, které nenajdete v nabídce na našich webových stránkách, můžeme po dohodě nabídnout, že se vývojoví pracovníci firmy ACTRONICS mohou o opravu pokusit. Je proto však třeba nejprve vyplnit poptávkový formulář pro neregistrovaný díl. Získané informace zašleme k prověření přímo do Holandska a v případě jejich souhlasu Vám sdělíme cenu za opravu a Vy můžete zaslat objednávku a následně nám předat díl do opravy.

© Všechna práva vyhrazena Ing. Miloš Lustig - Optimex International - opravy řídicích jednotek, řídicí jednotky